Nytt i gaderoben

Nu fylls gaderoben med nya fina kläder.
Fick kläder av mammas kompisar nu när jag var där.
Så söta dom va, dom tyckte inte jag skulle behöva köpa allting själv för att jag behövde spara pengar till det jag ville äta osv. Så de hade fixat kläder till mig. Fick väldigt mycket från alla håll.
Fina och söta, lite större storlekar hade de ju köpt i och med de vet att jag är gravid och inte kan ha S eller storlek 34 längre. Så nu var det bara större storlekar som jag fick av dem:).
Bra faktiskt för nu sparar jag ialla fall lite pengar på det, så slipper jag köpa så mycket kläder nu i och med jag växer ifrån mina vanliga kläder. Så nu kan jag spara mina pengar åt något annat!
Så kan säga att jag tackar dom väldigt mycket för alla fina kläder jag fått!
Ska fota sen så ni kan få se vissa av plagen.
Nu är det mat som gäller!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0