NYTT IGEN!

Nu har jag varit igång och ändrat igen!:)
Jag kan verkligen inte låta bli. Nu när jag kan så mycket, och kan fixa det själv så vill jag ändra saker hela tiden!
Har bytat bakgrundsfärgen, lite lila, grå, brunt aktigt blev det denna gången.
Och så fixa jag en ny header också!:)
Blev en mycket enkel denna gången, jag gjorde ju en header till Lina innan och fick då några ideér.
Jag blev så nöjd med hennes, men jag är fortfarande inte riktigt nöjd med min egen! Trots att jag gjort en ny header, så är jag inte nöjd med den! Fick bara bli en liten bild på mig själv, men självklart har jag med de viktigaste i mitt liv också!:):love:

Nu in på annat, så sover jag hos baby inatt också. Åker hem imorgon istället.
Ringde mamma innan, och sen ringde jag min bror också.
Nu ska vi titta på luftslottet, :)♥

Kommentarer
Postat av: Agnes Kurki

blev riktigt bra.

:) <3

2010-03-21 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0