NYTT!

Som ni kanske ser är det nytt på bloggen, ny header och nya färger har jag välkomnat!
Denna gången gjorde jag bilden helt själv, är nöjd med den faktiskt. Och sen så har Amanda hjälpt mig att sätta in den och ändrat bakgrunden till mig, i och med jag inte kan nånting om kodmallar, och får spel på det när jag väl ska försöka! Jag kan inte ens lära mig det, för jag får riktig damp varje gång!;o
Jag vet inte varför men det är för mycket för mig, det är inte min grej helt enkelt. Men jag tror att jag någon dag måste lära mig det ändå, för jag kan ju inte be folk göra det åt mig alltid! ;)
Hur som helst, så valde jag att ha det enkelt och simpelt denna gången. Ville inte ha allt för mycket mönster och detaljer i verken bakgrunden eller header bilden. Utan jag ville ha det enkelt, men ändå fint!
Och jag kan stolt säga att jag är nöjd över den! Jag är nöjd över hur resultatet blev faktiskt!(yy'
Så jag tackar mig själv och Amanda för ett bra jobb! Speciellt Amanda som är så duktig på det!
Ni kan faktiskt besöka hennes blogg, som heter ; http://qzwcrvtnnymu.blogg.se
En söt liten tjej är det, och hon som hjälpte mig ikväll med att göra om!
Så jag tackar! Och ni läsare får gärna kommentera vad ni tycker! Det gör mig bara glad (:
Nu ska jag göra lite annat och lyssna på en bra låt!
Hörs senare, och då får ni också en magbild! (:♥


Pernilla Wahlgren - jag vill om du vågar

Kommentarer
Postat av: amanda :)

tack själv , det vara bara kul att vara till hjälp :)<3

2010-03-10 @ 20:16:10
URL: http://qzwcrvtnnymu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0