Om dagen..

Denna dagen har bestått av massa tjafs och bråk hit och dit, med folk som inte kan låta mig vara. Som tror att det är dom som ska ta hand om min unge. Folk som tror att dom vet något trots att de inte vet ett enda skit.
Det tror att de har avrit med från början och är så stora i käften och kaxar mot folk dom inte ens vet vem det är. Var försiktiga en dag kommer ni få på flabben, inte av mig men av dom ni sitter och käftar mot.
Trots att det handlar om mig så orkar jag inte bry mig för fem öre. Det är inget jag stör mig på, tycker bara att det är gulligt av dom att dom sitter och lägger ner deras tid på mig, det är ju ändå att vara rätt bra, kan jag tycka (y)
Det är ju gulligt att dom inte kan släppa taget om mig.. Igår skrev folk att alla i Hörby hatar mig, asså ärligt talat tror ni ens jag bryr mig om det ni sitter och skriver? Det är tomma ord för min del. Och sen folk i hörby, då menar ni ert jävla fjortisgäng va? För dom normala är ialla fall på min sida, dom som kan skilja på rätt och fel står där och stöttar mig. Och nu när ni vet det så backar ni och säger att ni inte vill lägga ner mer tid på det här och sånt, och vill snacka med mig en sista gång!?
Ärligt talat, tror ni jag vill se er ens? Jag vill inte ens snacka med er, eller överhuvudtaget lägga ner min tid på några som er!? Jag klarar mig fint utan er, och det är synd att ni inte förstår det.
Hur som helst, tack till er som står vid min sida, och stöttar mig! Och som hjälper mig när ett sånt fjortisflock hoppar på en!
Ikväll ska vi väl dra till Fritidsgården, se om det händer något roligt. Anna ska snart ringa mig, för vi kanske skulle träffas senare efter hon slutat jobba, nu är jag så jäkla trött, så ska vila lite innan (: puss på er så länge♥

Kommentarer
Postat av: Sari

tycker att du är en otroligt stark och vuxen person och du & Hampe kommer att klara föräldrarskapet jättebra(trots att jag nog oxå kan tycka ni e lite unga;o))

Skit i vad folk snackar....Avundsjuka kallas det.Gå med huvudet högt.Du e toppen!!!!!!!!!

2010-03-14 @ 15:17:13
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0