Ont 100323*

Klockan är 11. Och det är väl förmiddag nu skulle jag tro.
Har nästan precis vaknat, men dock ligger jag kvar och drar mig i sängen.
Sovit ganska bra inatt faktiskt, förutom att jag fick kramp i foten imorse!
Och sen så har jag fått så jäkla ont i min svanskota, det är ju sjukt!
Märkte inte av det förens igår kväll när jag skulle lyfta mig upp från stolen.
Det sved, det var nästan så jag inte kunde lyfta mig längre:s
Usch, och jag har fortfarande ont, vet inte vad jag har gjort för att det ska göra så ont.
Jag har inte slått mig precis.
Idag händer väl inte allt för mycket, ska ladda på mobilen snart. Och sen skicka tillbaka ett H&M packet.
Och sedan ta ut pengar till mor!:)
Och senare ikväll ska vi titta på hunden vi ska ha:D!
Ja, min bror är glad.
Någon undra vad det var för hund, och jag ska svara på det. Det är schabrador/golden.
Jätte söta verkligen(a)
Nu ska jag göra mi i ordning!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0