paket

Hampus ringde mig vid halv 11 och berättade att mitt paket på posten hade kommit.
Jag visste ju redan det sen igår, men i och med vi inte hade fått något brev om det så var vi lite osäkra.
Men imorse kom det, och nu har Hampus hämtat det och är påväg hit med det.
Vad tror ni det kan vara för något?:)
Jag vet vad det är och jag är så nöjd! Trots att färgen blev fel beställd så vafan!;)
Och jag tror ni också vet vad det är, jag berättade det igår eller i förr igår.
Det är väl självklart min nya mobil som jag beställt!:thumbup:
Nu är det gratis sms, och ringa till Halebop gratis.
Ska bli skönt att slippa tänka på att man måste tanka mobilen hela tiden. Istället har man pengar hela tiden.
Men ju mer man ringer, ju mer kostar det! Enkelt va?
Hampus är väl påväg hit nu skulle jag tro. Så snart får jag se på den!
usch, som jag längtat efter den. Och äntligen är den min!:):love:
Haha, nu sitter jag och snackar precis som om det är något jag verkligen älskar, men det gör jag ju faktiskt.
Jag älskar mina mobiler, och har alltid gjort! Haha x)
Nej, nu ska jag vila lite innan han kommer, känner mig knasig nu asså.
Kram♥



Den röda är nu min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0