PÅSKLOV

Heeejsan gullungar!;*
Idag är första dagen på Påskolovet för de som går i skolan, och för de som har lov denna veckan.
Dock går inte jag längre i skolan, så har inte Påsklov. Istället har jag lov varje dag.
Vilket är rätt sugit för att då har jag inget att längta efter, eller till. Men aja.
Varit på läkarbesök i Höör, precis kommit hem. Jane körde mig in dit och var med mig.
Mycket snack på vägen dit och hem, alltid kul.
Allting gick bra, bebisen hicka till och med när barnmorskan lyssnade på hjärtat.
Jag trodde först det var min puls eller något, men barnmorskan sa att det var som den hicka.
Väldigt sött, nu vet jag hur det är när den hickar så jag kan känna av det själv nästa gång!:)
Har ett läkarbesök om hjärtat nästa vecka, och sen så är det lite paus där imellan, men sen är det
diabeteskontroll en gång till. Och sedan så är det ett läkarbesök hos barnmorskan igen.
Väldigt mycket när man är gravid måste jag säga. Men det går!
Nu ska jag sätta mig och spela The sims igen. Gör ett inlägg senare.
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj va roligt att den hickade till :)

2010-03-29 @ 15:38:37
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0