Roliga stunder!

Har ni någon gång tänkt på hur roligt man egentligen kan ha med bara sin familj? Hur mycket man kan skratta tillsammans och hur skoj man kan ha det!? Det är nog inte många som inser det, men jag tror att jag har gjort det nu. Och jag vet hur det känns att sakna någon i familjen. Och när man väl får träffa den igen blir man genast så glad, och allting känns så bra!(: min bror har ju kommit hem nu, efter en helg hos sin pappa. Har inte träffat honom sen i fredags. Har saknat honom. Känns alltid lika konstigt när han inte är nära mig. Jag har ju inte träffat mamma heller under hela helgen, men har snackat med henne lite i allafall.. Snart kommer mamma också hem, kul ska det bli!(y) snacka lite med bror innan, han tycker ju det är väldigt spännande det här med att han ska bli morbror såhär ung, han tycker det ska bli så kul att det kommer finnas någon som han är äldre än och som kan kalla han för storebror(: , han har alltid velat ha en lillebror så får se om hans önskningar går som han vill! Nu ska jag snacka vidare med honom! Hörs senare ikväll tror jag..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0