sängen kallar!

Nu kallar sängen på mig. Så jag ska sova nu.
Är bara inne på Facebook och ska fixa mitt cafe snabbt,
sen så ska jag slå va datorn och sova.
Har ju svårt att hitta mig till rätta nu om nätterna,
så jag får lägga mig i tid för att få sömn i mig!
Imorgon ska jag inte hitta på allt för mycket,
förutom att jag ska passa till Felicia en liten stund.
Ikväll har jag också snackat med mamma lite,
därför klockan är så mycket nu. Så nu har hon fått gå och lägg sig.
Det är skönt att kunna snacka med sin mor om saker,
att man inte längre behöver stänga det inom sig.
Jag menar har jag kunnat berätta för henne att jag är gravid,
så borde jag ju kunna berätta resten av mitt liv för henne kan jag ju tycka!
Ingenting skulle väl ändå bli värre. Och ingenting skulle nog vara lika farligt att berätta.
Jag har stött på det värsta nu och det gick ju hur bra som helst!:thumbup:
Aja, nu ska jag sova. Sov nu så gott och dröm sött! Vi hörs imorgon.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0