Seg kväll..

Precis ätit mat, mamma lagade lasange idag. Gott!:thumbup:
Mammas kompisar kom upp innan, och Felicia följde även med.
Så har lekt lite med den fisen idag, men hon tycker inte om att vara med mig, hon är hellre med Hampus.
Så jag satte henne bredvid Hampus när han satt och spela WOW.
Han satt och tog på hennes kind, och då tog hon tillbaka på hans. Haha, rätt sött faktiskt:).
Där trivdes hon ett tag tills hon blev trött, så då fick mammas kompis ut och gå med henne i vagnen. Dock inte hennes mamma, utan hennes mammas kompis.
Hampus står just nu och diskar för jag är så jävla trött och uttråkad.
Ingenitng händer ju verkligen. Helt seg dag idag. Andreas stack vid kvart i 4.
Fick dock väcka honom från hans skönhets sömn. Haha, så söt han var när han sov(a).
Just nu vill jag bara äta mjukglass. Och Jane frågade mig precis var man kunde fixa det vid denna årstiden?!:P
Haha, jadu. Det är väl bara till att åka utomlands;). Men det ville hon nog inte.
Kanske lite för dyrt haha! Men men, vi ska väl kunna hitta på något.
Ska lägga in lite bilder sen, så att ni kan få se mina två sista dagar hur dem har sett ut!;)
Väldigt intressanta faktiskt, nej men helt okej!:)
Hade tänkt måla mina naglar också ikväll. Så jag ska nog se till att göra det också!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0