Shampoo



Finns vissa som undrar vilket shampoo jag använder mig av, så jag tänkte svara på det nu.
Jag använder oftast Sunsilk, dock för att jag trivs väldigt bra med de shampoot och för att jag tycker det luktar gott och får mitt hår att bli väldigt mjukt efter att jag då användt shampoo och balsam, som man brukar.
Finns ju många varianter av sunsilk nu förtiden, men jag brukar köpa hem den lila eller den gröna.
Dels för att jag tycker dem luktar extra gott, och sen dels för att jag prövat alla olika färger, men fastnat för den lila och den gröna. Märkt att de gör mitt hår extra mjukt och lent!
Jag har ju tjockt hår, det är alltså inte normalt tjockt, utan jätte tjockt! Så shampoo och jag går inte ihopa, det tog tid för mig att hitta bra och rätt shampoo för mitt hår, och nu har jag gjort det!
Vad använder ni för shampoo och balsam? Någon bra som ni kan tipsa mig om?
Jag prövar gärna flera sorter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0