SOLSKEN

Idag är det solsken ute, och det är varmt idag också sa Andreas när han kom imorse.
Han ligger just nu på soffan och sover. Usch, den hårda soffan!
Men han verkar ändå sova rätt gott!:thumbup:
Jag åt frukost vi halv 12 med Hampus. Andreas höll oss sällskap.
Blev en macka för mig, orkade inte den andra, och sen så skala jag mango, orkade en bit.
Andreas gillade ialla fall inte mango. Haha!;)
Idag händer väl inte allt för mycket. Hampus beställde ju en ny mobil åt mig igår, men visade sig idag när jag läste kvittot som han hade i sin hotmail att det var fel färg! Typiskt honom att alltid misslyckas med nånting!:/
Visst jag skyller inte på honom, men han sa att han inte visste vilken färg jag skulle ha. Trots att jag tjatat om SILVER I TYP EN MÅNAD NU! Så nu får jag en röd mobil istället.
Men aja, inte mycket att göra åt nu ju, får vänja mig vid det och se glad ut.
Och sen så tror jag nog man tröttnar snabbare på silver, än röd!
Nu ska jag passa på att vila när Andreas också gör det!:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0