Söndag- vile dag

Halllåå!:)
Har precis vaknat upp och sitter just nu och äter frukost som består av klyftpotatis sen igår och brunsås.
Ja, det är verkligen det bästa jag vet. Potatis är gott, och brunsås är ännu godare!:thumbup:
Brunsås har alltid varit min favorit. Så är det.
Ändrade till sommar tid inatt, en timme fortare och jag vaknade en timme fortare.
Mamma ringde och störde mig när jag sov, och en massa bilar som körde runder och trodde det var någon jäklva tävling utanför oss! Jag får spel på människor! Men tur är väl det att dom är lite piggare än mig.
Idag ska jag ta det allmänt lugnt, och bara umgås med familjen, som jag gör rätt ofta nu.
Och sen så ska vi nog ut och promenera en runda senare också.
Ska spela sims snart också, ska bara äta klart!
Annars så börjar ju lovet för imorgon för dem som går i skolan:). Hur skönt?
Ha en bra dag så länge, vi hörs senare! Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0