söndagar är... 100307*

Söndagar är så tråkiga. Ingenting händer, och helgen är över. Slut på det roliga helt enkelt!
Helgen har ialla fall varit bra, tillbringat hela helgen med Jane, Hampus & Linus i princip, väldigt kul (yy'
Lugn, men sjukt trevlig helg. Kört in till  Hörby på kvällarna och bara varit allmänt luffiga.. Sen suttit hemma hos Linus krängt skit och sånt, och så har kusinerna spelat såklart! Jag och Jane har snackat, och haft det sjukt trevligt!
Så helgen har varit bra, med blandade aktiviteter(:, toppen va?
Bloggade aldrig mer igår, hade inte tid för det dock. Men ett viktigt inlägg fick ni i alla fall. Precis kommit hem från Hampus kusin, sitter och tittar på AVATAR just nu. Tittar inte så mycket direkt, men den är bra gjord ialla fall. Tycker inte riktigt om såna äventyrs, rymd & kärleks filmer tillsammans. Utan jag föredrar då komedi och drama istället faktiskt!(: Men men, ibland får man titta på annat, men kan säga att Avatar är en sjukt bra gjord film!

Nu ska jag avsluta detta inlägget, kommer skriva senare ikväll i och med jag är hemma, och har min dator då! Så puss på det (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0