sorterat lite

Nu har jag suttit och sorterat lite på bloggen, gjort nya kategorier och sorterat inläggen efter dem.
Känner mig dock lite duktig, men jag passade på nu ikväll eftersom jag aldrig får det gjort annars. Tycker dock det är rent för jobbigt, och tar en massa tid bara, så har hoppat över att göra nya kategorier. Men ikväll kändes det bara rätt!:thumbup: I och med jag inte haft så mycket att göra nu ikväll så.
Jag och älsklingen sitter vid vars en dator och nördar oss, käkar gottis och har en tjejfilm igång och tittar mot tv:en då och då. Nu har vi satt i en ny film, crossroad.
Så jag tog mig ialla fall tid att sortera på bloggen idag. Ett + på kanten till mig kanske?:rolleyes:
Hur som helst ska jag feta mig på godis och titta på den andra filmen Hampus precis satte på.
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0