Stressigt! 100310*

Godmorgon solken! :)♥
hur är det med er? Mår ni bra? Har ni sovit gott inatt? Det blir många frågor på en och samma gång, men som sagt min dag börjat stressigt! Jag har ialla fall sovit gott, dock ont i armen hela natten sen blodprovet! Mindre skönt kanske! Och jag mår bra idag, men började med att jag klöktes, och kände att jag bara ville gå och gömma mig. Men nu sitter jag vid frukost bordet med Hampus, och tog först lättfil med päron och citron smak, men den var så fruktansvärt sur att jag bara ville bort! Gud! Den var riktigt sur, och riktigt äcklig. Hade varit godare om den inte varit så sur, utan mer söt/sur! Men aja, så jag tog en rostemacka istället med räksallad på. Det är ju tydligen bra att äta det när man är gravid. Allt som har med skaldjur att göra är bra att äta sa Hampus! Så ja, det kanske det är.
Nu har jag inte tid att blogga mer, för om 40 minuter ska jag möta upp min syster, hon tittar in till hörby idag. Men först ska vi tvätta och diska! Så jag måste tyvärr säga hejdå sålänge!
Vi hörs senare ikväll, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0