TACK!

Jag vill bara tacka er allihopa som gett mig en massa fina kommentarer, och som inte överreagerat på min ålder nu när jag ska bli mamma! Tack för att jag fått fina kommentarer och inga elaka! (:♥
Det värmer väldigt mycket i mig när folk kan vara glad för ens skull som man inte ens känner. Folk som anser att det inte är något farligt med att vara ung mamma, att man kan klara av det även fast man inte är 25-30 år gammal.
Jag kan inte säga eller berätta hur det är att vara ung mamma ännu, för ännu har jag inte prövat det. Men om 4 månader kommer jag att få känna på hur det är att vara ung mamma, jag kommer att få se och känna på hur det verkligen är. Och mina vänner som jag snackar med väldigt mycket just nu om allt med graviditeten tror på mig, och stöttar mig till tusen. De vet att jag kommer att klara det! Jag vet inte själv, men jag ska göra allt för att klara det!
Och jag vet att jag kommer att göra det också, även fast första tiden kan vara lite tuff! Men det är så för alla, även för de som blir mammor när de är 30 år, det är så för alla.
Jag måste bara tacka er för alla fina kommentarer & alla gratulationer jag fått av er! :) ni är guldvärda♥
Nu ska jag inte skriva mer, för nu ska jag läsa min bok, som jag fick idag av barnmorskan, lillaboken om graviditeten, allt under och efter, saker man bör veta! Den kallas lilla, men rätt många sidor har den ;)
Så jag ska läsa lite varje kväll, så att jag kan få lära mig massor av saker. Och jag kan följa min graviditet vecka för vecka också! (y) toppen!
Imorgon ska jag tvätta tidigt, och sen ska jag möta upp min syster, och så ska jag träffa henne, vad som händer efter vet jag inte ännu får se! (:
God natt, sov gott sötnosar! ♥

ps. magbilder kommer imorgon istället, har inte haft tid idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0