THE SIMS

The Sims har jag nog spelat sen det första spele släpptes ut.
Det är sjuk roligt, och ett tids fördriv också. :thumbup:
Så ni som inte har något att göra om dagarna spela dag. Köp det och spela.
Jag tyker dock alla Sims spel är bra, inte bara 3:an utan alla. Fast visst är det roligare att spela 3:an
i och med man har större frihet i spelet. Men annars är alla spelen lika beroende framkallande;)
Jag har spelat det nu hela dagen sen jag åt klart min frukost, och laddat ner ny stad och nya möbler också!
Nu börjar det roliga igen, men grejen är jag kan inte gå ifrån spelet, och stör någon mig blir jag
skit arg! (kanske inte så det ska vara.)
Men nu har jag pausat det, för jag kände att jag behövde blogga lite nu.
Uppdateringen i helgen har varit låg, men ibland måste det vara så!
Ska snart fixa något och äta inte bara trycka i mig en massa kakor som jag gjort nu när jag spelat.
Imorgon har jag förresten mitt tredje barnmorske besök, fast denna gången i Höör.
Jane kör mig in där, så slipper jag ta buss och skit och mög. Tack så mycket för det!♥
Som jag sagt hellre få sanna vänner, än många falska. Och jag har rätt i det!
Eller jag tycker att jag har rätt i det ialla fall. Jag tycker att det känns bättre med få vänner,
som jag ialla fall vet är äkta och alltid finns där för mig.
Jag vet inte vad andra tycker, men jag tycker det är bättre med få vänner som är äkta mot en!
Det sa mamma till mig igår också. Och hon tyckte det var bra att jag valt bort vänner som jag insett
är skit för mig, och som gör skit för sig själva osv. Min mamma har oftast rätt, så därför lyssnar jag på henne.
Jag har inte skrivit något speciellt om graviditeten, har inte så mycket att srkiva om den faktiskt.
Berättar i såna fall mer imorgon hur det gått osv. Och könet har jag inte berättat för det är inte många som gissat så jag tycker då att jag lika bra kan skita i att berätta det!?
Har inte tagit ny magbild heller från denna veckan, ska ta och göra det ikväll.
Så antagligen får ni en bild ikväll. Nu ska jag spela vidare lite till. Sen är det mat.
Kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0