Tidig morgon! 100322*

Godmorgon sötnosar!♥
Hur mår ni idag? Har ni sovit gott inatt allihopa?
Jag mår bra och har sovit gott. Vaknade tidigt imorse av att Hampus skulle upp.
Han är nu på sitt start möte, inför sitt jobb. Så jag är också uppe, sitter och snackar med Lina inne på Hampus rum.
Idag åker jag hem, men först ska Hampus komma hem. Han ska få köra mig hem, om han inte också ska med hem:)! Ingenitng händer väl idag, förutom att jag ska få träffa min söta mamma och bror! Saknat dem♥
Ska snart ner och äta frukost med Lina.
Usch, jag känner mig jätte pigg nu och duktig också! Kan vara för att jag aldrig brukar vara uppe såhär tidigt!;)
Nu ska jag ner med Lina, och fixa något och äta! Choo!♥

Kommentarer
Postat av: Sari

ha en bra dag ni me

2010-03-22 @ 10:15:00
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0