Tips..


Den hära mascaran från Maybelline, är en utav de bästa mascarerna jag avnvändt.
Jag köpte den någon gång förra året innan jag åkte ner till Thailand, alltså i November någon gång,
och jag sminkar mig i princip varje dag och mascaran är fortfarande idag användbar.
Man märker att den håller på att ta slut, men den funkar alldeles utmärkt fortfarande!
Jag köpte den på Åhléns tillsammans i packetet fick man en kajalpenna, & det gick på 165kr.
Jag kan säga att det var värt det, verkligen. Ögonfransarna blir långa och tjocka, och man behöver inte ens böja ögonfransarna! TOPPEN!
Så jag rekommenderar er om den mascaran!



Ansiktskräm från Loreál.
Jag har användt den krämen sen jag började sminka mig.
Den är väldigt bra för ansiktet, för att man inte blir torr och sliten. Den kan även svida lite när man smörjer in sig med den, men det beror på att man antingen är torr eller så är porrerna öppna, om man nyligen tvättat ansiktet rejält och bra!
Mamma köpte den till mig för 3år sedan och än idag är den inte slut. Men det börjar gå mot sitt slut nu.
Man behöver inte använda mycket, de räcker över hela ansiktet med bara en lite klick.
Den krämen ska man smörja in sig med innan man går och lägger sig, efter man har duschat och tvättat av ansiktet. Mitt ansikte har blivit väldigt lent och jag har inte fått massa porrer och finnar av den.
Så jag är väldigt nöjd med den.
En flaska på kicks kostar 195kr. Och det är värt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0