trevlig kväll

När jag stod och laga mat innan ikväll så knackade det på dörren.
Det var mammas kompis som skulle hämta mamma för att att mamma skulle följa med henne hem.
Så jag hängde också med för att leka med lilla Felicia. Ni minns väl Felicia?:)
Så jag åt där och stod och lagade mat till dem också,  för de masserade varandra.
I och med de gått massge kurs nu, så jag ställde mig och laga mat till dem.
Och sen så lekte jag lite med Felicia, hon var verkligen pigg och glad ikväll.
Dock för att hon precis hade vaknat där vi kom, så hon såg ut som en trollunge, haha.
Bebisar är så söta, speciellt lilla Felicia.
Nu sitter jag i köket kom hem för en stund sedan, ska snart duscha och sova, upp tidigt imorgon.
För först ska vi på möte, sen så ska vi till Löberöd, och bror ska också med.
Blir där till torsdag eller fredag.
På fredag ska vi ialla fall ha gäster hemma och äta påskmiddag. Mumms, gud vad jag längtar redan!
Aja, hur som helst jag har inte spelat sims alls idag! Undra varför?
-Jo, för jag varit så jäkla trött och helt hängig.
Nu ska jag ialla fall kila, ska titta på film nu och sen kallar sängen.
Skriver ett kort inlägg senare. Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0