TRIST?

Jag är nöjd med min blogg, den nya designen och headern och så! Men på något sätt känns det så trist, det känns som om att det saknas något, den är rätt tom och ser lite trist ut på något sätt!?
Men jag vet inte riktigt.. Vad tycker ni?
Jag vill gärna veta vad ni läsare tycker, så jag kanske kan göra en ändring.
Och jag måste bara säga att den senaste tiden har jag haft väldigt många läsare på min blogg, och det känns ju toppen (y) , jag hade inte så jätte många innan, men jag hade lite, men nu har jag en hel del! (: tummen upp för det!
Idag har vi ätit spaghetti och köttfärssås, gott var det. Mamma hade tänkt laga lasange till oss från början, men såg att vi inte hade ost hemma, så det fick bli kompisen till den! (: det var gott det med(y)
Efterrätten blev då kakor som mamma hade handlat hem från mormors bageri. Mycket gott :*
Efter det så gick jag ner och snacka med Anna och Robin, snacka om lite allt möjligt som hänt idag.. Vi tycker nog bara det är roligt, och grejen är jag bryr mig inte om ett ord. Men tro inte att jag ska sitta och ta i mot ert skit och sånt och att jag inte säger något dumt tillbaka för det gör jag! KAN NI, KAN JAG!
Hur som helst, har precis kommit upp igen, Anna skulle höra av sig senare, sitter och snackar med Jane nu på msn.
Och jag känner hur trött jag är nu, vill bara sova. Men sen så vill jag till fritan(:
Aja, får se vad som händer. Imorgon väntar något jag inte vill alls, orkar verkligen inte..
Nu ska jag bara sitta och glo på tv, hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är nog för att det är en grå färg :)

kanske testa med en färglagd och

lite mönstrad bakgrund? :)

det hade nog varit fint ! :)



puss <3

2010-03-11 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0