trötthet

Jag är verkligen jätte trött nu! Har nu faktiskt inte sovit middag idag, och inte igår heller! Men inatt så lyckades jag ändå vara upp tille halv 1, trots att jag inte sovit middag. Men idag är jag lite extra trött, vet inte varför.
Men det varierar väl från dag till dag, kan jag tänka mig.
Jag börjar känna hur trött och utsliten jag är om dagarna.
Jag delar ju med mig mitt eget blod til min lilla bebis i magen. Så det är ju egentligen inte så konstigt att jag är så trött som jag är om dagarna. Men jag försöker kämpa genom mina dagar!:thumbup:

Jag har ju inte berättat för er ännu vad det är för kön, men snart så får ni reda på det. Den som väntar något bra väntar aldrig gör länge.:) Så håll utkik efter det, för jag kommer berätta det snart!;)
Imorgon åker jag hem tror jag, träffa mamma igen! Saknat henne lite faktiskt. Min söta mamma!:love:
Hur som helst ska jag fråga Hampus om jag kan få sova nu!:)
För nu känner jag hur ögonen håller på att slockna!:tired:
Puss&Kram, vi hörs imorgon eller kanske mer ikväll om jag vaknar till!♥


Bjuder på en gammal bild på mig,
förra året innan jag åkte till Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0