tvätten..

Goodmiddag mina solsken!:)

Hur mår ni idag? Har ni sovit gott? Jag mår toppen, och jag har sovit helt okej.
Brukar kunna sova bättre, men nätterna blir väl inte detsamma alltid, precis som inte dagarna blir!
Vaknade inte förens lite efter 12, och vi har tvätt tid nu klockan 12 till 4. Så det är bara att resa sig upp och klä på sig. Men dock så har Hampus redan sprungit ner med första högen. Så det blir väl jag med den andra.
Så idag är det tvätten som gäller.
Förresten så fick jag ett mail imorse, från Malin som jobbar på socialförvaltningen om möte ang. ekonomi skitet,
vi skulle ska på möte imorgon med en ekonomihandläggare. Så jag tror Hampus mamma måste med oss,
för hon är lite bättre på det än vad vi är. Så vi behöver hjälp där ifrån.
Och jag hoppas nu att det kommer att gå, för annars kommer jag att bli lack!
Neej, nu kurrar magen så jag ska gå upp och käka nu.
Hörs senare, kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0