Våren

Vaknade vi kvar i 12, låg och degade i sängen tills nu. Och klockan är nu 20 i 12.
Usch, vad jag kan dega och dröja ut på tiden.
Våren verkar vara här, solen lyser & himlen är blå! Så härligt!(:
Sitter just nu och käkar frukost med min morgonrock och min pojkvän.
Idag blev det 2 rostade mackor och Juice till frukost.:thumbup:
Ska duscha efter vi ätit klart, så jag kan känna mig pigg och fräsch!
Ikväll åker Hampus hem, han har fått hem sin nya säng.
Så han ska väl pröva den antar jag.
Idag är det våffeldagen också, och vi har inget våffeljärn hemma!;(
Jag blir faktiskt lite ledsen, men jag ska nog tjata till mig lite för mamma!;)
Jag är rätt duktig på att göra det nu förtiden.
Aja, nu ska jag plocka undan här och sen hoppa in i duschen!:)
Sen efter det blir det väl film med Hampus, och sen så ska jag plocka undan lite och dammsuga lägenheten!:thumbup:
Usch, ja jag är duktig. Men nu ska jag chila.
Ha en bra dag! Kram♥


En gammal bild på mig,
men jag saknar mitt hår!
Jag vill färga det blondt igen & vill ha mitt eget hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0