vårmode

I år så är det jeansplagg som är mode.
Alla olika jeansplagg, jesnfärger osv. Dock är ljusafärger också mode i år, som tex. bebisrosa.
Men det är mer för dem som nog inte är förtjusta i jeansfärgat.
Såg en modetjej som snacka om vårmode och då sa hon att man kunde ha fler än ett jeansplagg på sig, men då menar hon inte att man ska gå med jeansjacka,  byxor av jeans och jeansväska. Utan att man såklart väljer rätt jeansplagg som man ska ha på sig.

Olika jeansjackor från olika affärer.

Jag själv tycker inte speciellt mycket om jenasjackor, har dock gjort det förr. Men jag vet inte vad som hände.
Men därimot är jag förtjust i jeans, vanliga byxor som består av jeans! Det är det bästa jag vet att ha på sig, och man känner sig alltid lika ny och fräsch i jeansbyxor. Så mitt jeansplagg blir nog vanliga jeans! :)

Vad tycker ni om jeansmode?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0