Veckans blogg

Nu ska jag utse nya "veckans blogg" , har ju inte haft det denna veckan ännu.
Så jag tänkte tipsa om nya bloggare, eller blogg.
Dock sitter jag ju alltid och läser samma blogg varje dag. Det finns ju alltid vissa man alltid följer,
och de 3 jag valde förra gången är dem jag följer dagligen.
Men denna gången ska jag tipsa om någon alldeles speciell.

kissie.se - alla vet nog vem hon är! Om inte så har ni missat något roligt. En tjej som från början är söt,
men som gör operationer dagligen känns det som. Som har de största brösten för sin kropp. Ash, killar gillar sånt;)
Så in och läs med er, ni ångrar er inte.

- jag läser hennes blogg enbart för att hon får mig att skratta, och för att hon kan sitta och klaga på precis allt och alla. Och är man inte som henne är det inte kissiestyle. Ja, hon får en helt enkelt på bättre stunder!


jag bjuder även på en liten bild av henne också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0