WIPEOUT


Sitter och kollar på ett väldigt roligt program asså. - WIPEOUT
Det mesta konstigaste och knasigaste programet jag sett i hela mitt liv. Men det är nog ett va det roligaste jag sett i hela mitt liv. Man får sig ett gott skratt vill jag säga:D! Och de som håller programet och kommentaterna är ju så sjuka också! Jag har fått mig ett gott skratt denna kväll asså ;)
Jag rekommenderar er att titta på det! Jag lovar er att ni får ett gott skratt, för alla konstiga folk som är med i programet får en att kissa på sig asså! Jag, bror och Hampus sitter och skrattar och njuter av programet! :D Det går klockan 8 kanal 5, började ikväll! :)
Nu ska jag titta vidare skriv mer sen:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0