10e maj 2010

Haallåå!♥

Hur är läget med er idag? Själv mår jag toppen bra, eller ialla fall nästan.
Vaknade för en stund sedan av att Jane ringde mig, och att bebisen sparkade in mina tarmar (sköönt). Jane berättade att hennes bil hade gått i sönder, och senast igår funkade den hur bra som helst?! Skumt! Jag sitter i köket med Teddy och äter panpizza och dricker cola till, shit vad jag är nyttig! Nej, men det är för att jag ska få upp mitt blodsocker lite, kände mig lite yr när jag steg upp innan.

Förresten så har bebisen rört sig väldigt livligt idag, imorse så började den sparka mig och hade hicka också. Som ni vet var jag väldigt orolig igår för att den inte rörde sig eller sparka alls. Så jag trodde det var något som var fel, men det visade ju sig att det inte var något fel när jag väl skulle lägga mig. Den spännde ut som in i, och det såg alltså ut som att jag var lika tjock som när jag står upp. Jag blev glad och väntade bara på en spark och den kom den med:). Jag blev där efter väldigt lugn och kunde sova så jäkla gott. Så hela natten har jag sovit hur bra som helst. Hur som helst så sparkade bebisen mig väldigt hårt imorse, vilket fick mig på så jäkla bra humör då. Så nu vet jag att den är kvar där inne och lever, men att den nog var lite för trött igår för att sparka. Kanske för att vi hade haft en sådan shoppingdag, dagen innan. Vem vet?
Nu glömde jag bort min panpizza helt, så nu är den kall så måste äta den. Vi hörs sen, kramar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0