11e maj 2010

Goddagens, vad vill du beställa?:)
Okej, jag skojade. Men visste bara inte vad jag skulle börja med, liksom; godmorgon, godmiddag, hej, hallå, hellu allt är liksom använt. Så det fick bli goddagens, men fråga mig inte vart jag fick resten av meningen ifrån?
Hur som helst vaknade jag strax över 11 idag, vilket betyder för en väldigt liten stund sedan. Teddy har legat med mig i sängen och myst med mig lite. Nu känner jag att det är dags för att äta. Bebisen har verkligen rört sig livligt inne i magen idag, det tackar jag fan för. Bättre det än att sitta och vara orolig. Aja, nu ska jag förflytta mig ut till köket, och ta något att äta, hörs där;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0