12e maj 2010

Hej hå, ännu en dag sitter jag uppe vid denna tiden. Vad sjutton gör jag det för egentligen?
Natten har varit lite små dryg, sovit men vänt och haft mig, svettats som en gris, inte haft bra drömmar, och bara en allmän jovvig natt helt enkelt. Min bror sov inte hos mig inatt, kanske är därför? Nej, skulle jag inte tro. Mamma stack för en stund sedan, jag gick upp och kissa, sen försökte jag somna om men gick inte. Så nu sitter jag här och skriver detta fantastiska inlägget för mig själv. Nej, förlåt tillsammans med Teddy som ligger här och fått ett tuggben av mamma. Men inte fan är han intresserad av att jag bloggar, det skiter han väl fullt totalt i. Jag får inte ens klappa honom för då flyttar han sig. En kaxig liten jäkla hund!
Ja, hur som helst så sitter jag här i min ensamhet, och jag har ont i min läpp, jag har fått någon blåsa där som har svidit som fan, så igår så bet jag på den och det gick hål och blev ännu större. Tacka fan för det. Jag älskar att göra smärtsamma saker på mig själv, och efter att jag ahde bitit så sved det inte mera, och nu svider det inte utan nu är det baras svullet som fan. Bättre så kanske:o!
Nu ska jag faktiskt äta något så att jag slipper att må illa, sen så ska jag nog surfa genom hela internet:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0