13e maj 2010

Hellouu.
Bloggar sent igen och jag vet att det inte är helg, men det är en röd dag och alla är lediga så det är som en helg. Så jag kommer att blogga lite mindre nu dessa dagarna fram till söndag. Men jag tror ändå inte ni sitter och läser mig blogg hela tiden, ni har väl andra planer för er.
Hur som helst vaknade jag strax innan 8 första gången, sen så somnade jag om vid halv 10 och vaknade igen lite innan 12. Gick in till mamma som också precis hade vaknat, och där satt vi en stund sen så gick vi ut och åt frukost. Och efter det så fick alla vars en sysselsättning att göra. Och vi är klara med det nu. Hela lägenheten skiner som den vore ny! Får väl se hur länge det ser såhär bra ut. Jag är dock inte klar med min ännu för jag ska diska också, men just nu har jag ont i min mage och svettas som en kossa så jag vilar lite. Men ska snart ta itu med disken. Idag händer nog inte allt för mycket, det är en röd dag vilket betyder att det är som en "söndag" och ingenting har öppet och allting är bara allmänt tråkigt. Imorgon blir det nog bio för att se Iron Man2. Jag är fortfarande inte sugen på den, men jag ska se den ändå, HAHA;)!
Nu ska jag diska, skriver mer sen! Puss♥


en bild som togs igår kväll innan jag gick och la mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0