16e maj 2010

Helllåo där! Hur är läget med er idag? Jag mår inte så där toppen idag med tanken på att min hals är elak mot mig. Igår kväll när jag gick och La mig så kände jag hur min hals hade svullnat upp, jag hade svårt för att svälja mitt eget saliv och hade fullt med slem klumpar i halsen"/ Ja, visst låter det mysigt? Men det är det inte och var inte heller. Vakade precis typ och var sugen på ostbullar så Hampus sprang ner och kolla om dom hade det här nere men det hade dom inte istället hade dom baguetter(eller hur det stavas?). Men Hampus sprang ner igen för han glömde ta med sig pengar haha, lyckat! Ska strax ner och sätta igång tvätten också. Så vi hörs sen! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0