17e maj 2010

Shooo!
Bloggar sent idag igen, men jag vaknade ganska sent med tanken på att jag sovit väldigt dåligt inatt. Vaknade upp mitt i allting och insåg att jag svettades floder. Jag tog av mig tröjan och försökte sova vidare, men jag kände att jag både var varm och kall. Insåg imorse innan mamma stack att det var feber pågång, och gud varför ska man bli sjuk just nu? Somna om när mamma hade låst dörren och stack till jobbet. Och jag kunde inte finna mig ro till att sova. Men jag tvingade mig själv, och jag lyckades tillslut, men sen ringde nog klockan för jag väckte min bror, men kommer inte ihåg att jag gjorde det. Hur som helst, så vaknade jag vid halv 12 då mammas kompis ringde mig och skulle upp, men jag orkade inte så jag sa nej. Gick upp efter att jag hade legat och myst med Teddy en stund, gick på toa, diskade, sköljde trasor och sådant. Sen tog jag fram klyftpotatis och stekte det och en hamburgare och bearnessås och har precis ätit upp, eller ja Teddy fick resten som va kvar. Vägde mig också imorse och det visade sig att jag nu väger 55kg när jag inte ätit något. Med andra ord har jag gått upp 12kg nu och jag är nöjd! Men nu hoppas jag inte att jag går upp allt för mycket i vikt utan att den är normala kg jag går upp. Nu ska jag vila lite till för att må bättre. Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0