18e maj 2010

Good dagen!

Vaknade upp för en stund sen av att min bror knackade på dörren. Shit, jag trodde han redan hade slutat och jag inte hade vaknat än. Men han skulle bara hem om och lämna saker och hämta saker. Sen ringde jag mamma, hon har vatt på tingsrätten idag angående min bror. I och med att hon och min brors pappa skilt sig för ca 8 månader sedan, fast det har precis gått igenom. Så vill mamma ha ensam vårdnad om honom för att hon anser inte att min brors pappa gör sitt "pappa-jobb" och det gör han verkligen inte! Som förälder ska man ju faktiskt också lyssna på barnens åsik om vad de tycker och tänker, och man måste tänka på deras framtid och tänka på hur de mår om deras ena förälder har tappat kontrollen helt och liksom är på helt fel spår. Men min brors pappa vill ALDRIG erkänna sina fel, utan ljuger hellre för min bror om saker och ting! Dumt gjort kan jag tycka av en vuxen människa!

In på annat, så ska jag diska nu och sedan ta något att käka, sen så sätta mig ute på balkongen och lufta min sjuka kropp. Ja, min feber stiger och skjuner precis som en termometer. Så jag vet inte hur det blir med kulturkalaset idag. Typiskt att han ska komma just idag, och varför skulle han komma just i år? Jag är gravid och kan faktiskt inte hoppa och bete mig som en frisk tjej?! HALLÅ? Nej, nu ska jag diska. Hörs sen , bye♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0