19e maj 2010

Tja snygigngar;).

Hur är det med er idag? Med mig är det skit rent ut sagt. Jag chansade igår när jag gick till Kulturkalaset och trodde att jag inte skulle bli värre. Sådär, här ser ni resultatet! Gå inte ut och tro att ni är friska när ni inte är det, det blir bara värre. Visst kanske känner ni att ni mår bra under tiden, men sen blir det värre!

Idag har jag ont i huvudet, hes, ont i halsen och min näsa rinner och är täpp! *tummen upp*
Vaknade 7, sovit skit dåligt inatt. Vridit och vänt mig för att jag inte fått luft. Somnade om, sen efter 9 kom mamma hem, hon är också dålig men vill inte erkänna det för sig själv. Hon ska envisas om att gå och jobba och tro att hon är en robot. Men idag fick hon nog. Kom hem och jag la kvar, försökte sova vidare, men det går inte när hon snackar i telefon hela tiden. Så gick upp och satte mig vid henne, sen har vi suttit och snackat lite allmänt. Kollat lägenheter, för hon vill ju flytta hon med. Men inga bra har vi hittat ännu. Får leta vidare. Åt vidare på min kebabrulle, men det är fan inte gott att äta när man inte smakar något och när näsan rinner på en hela tiden. Och så har jag ju fortfarande ont i min gum;(. Så jävla dålig dag! Men en sak är bra och det är ju att det är fint väder ute idag igen. WOW! Sommaren är pågång, eller? Hoppas på det ialla fall. Haft sjukt konstiga drömmar inatt också förresten, skit konstiga faktiskt(ingenting som skulle hända i verkligheten direk!). Nu vilar mamma så jag hade också tänkt passa och vila då. Annars så får jag ju aldrig göra det. Så idag blir det en "ta det lugnt dag" , ibland behövs det med! Puss på er sålänge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0