1a maj 2010

Tjeeeeena blogggen!

Nu är det en ny månad, vilket innebär att det är maj. Och i maj händer massor med roliga saker:). Valborg igår var helt okej, eller det var rätt roligt trots att vi inte gjorde så mycket. Vi åt ialla fall god mat och hade det allmänt trevligt. Hoppas att ni också hade det bra! Har precis kommit hem från där vi var igår kväll. Jag tror att jag ska ta och vila lite nu, har verkligen sovit dåligt inatt. Vi sov på luftmadrass och det var något som var väldigt obekvämt för mig nu när jag är gravid och har svårt för att vända mig och röramig, och sen har jag det svårt att lyfta mig upp själv nu. Så inatt när jag skulle på toa så fick jag väcka Hampus varje gång. Han tyckte nog det var rätt drygt, för det var inte en gång eller två gånger, utan ett viss antal gånger som jag inte ens själv minns.

Idag händer väl inget speciellt, ska nog fan bara ta det allmänt lugnt. Titta på One tree hill och bara ligga i sängen. Mamma ska bort sen igen, eller ganska snart igen, så jag vet inte om vi ska dit också. Kanske sticker vi dit senare ikväll då vi ska äta. För jag orkar inte sitta uppe hos hennes kompisar en hel dag & kväll. För de bara snackar och skriker och har sig. Och jag är väl ine så pepp på högljud just nu kan jag säga.
Nu ska jag sätta igång första avsnittet på One tree hill och njuta av att ligga i min säng.
Ha en toppen bra lördag allihopa, pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0