20e maj 2010

Hejsan allesammans:).

Känns som att klockan är skit mycket men det är den ju verkligen inte. Vaknade vid 6, somna om vid halv 9. Men vakna igen vid kvart över 10 för att mamma inte kan hålla käften! Så jobbigt det är när hon är hemma. Hon skulle tvunget diska och börja städa. Förhelvete hon ska vara hemma för att hon är sjuk inte för att städa. Men skitsamma nu är hon klar och jag med. Jag moppa golvet i vardagsrummet lite snabbt, och sen har jag hunnit duscha och känner mig så fräsch:thumbup:! Måste man göra ibland. Ska ut en runda med mamma sen, mammas kompis är här för att hon ska ta hem Teddy till sig, så att han kan leka med hennes hund lite under dagen. Kanske så ska jag träffa Elin också, en kompis som gick på samma skola i högstadiet. Eller hon gick där hela nian tror jag det var? Saknar henne och det var ett bra tag sedan jag träffa henne. Men det beror ju helt på när hon kommer i och med jag är dålig fortfarande så är jag lite osäker på om jag vill vara ute mycket. Men ska göra allt nu för att kunna träffa henne en stund ialla fall:). Nu ska jag käka lite, puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0