21a maj 2010

Good morning sunshine♥

Hur är det med er idag? Med mig är det SKIT och tack för att ni frågar!
Natten har varit så jävla konstig asså, gick och la mig strax efter 1, kunde inte somna direkt så spelade lite på mobilen. Sen så somna jag tydligen in ändå. Vaknade vid halv 4 och hade så JÄVLA ont i halsen, det kändes som att där satt något i halsen, kunde inte prata eller få ut luft där ifrån. Sen efter ett tag så känner jag hur hostattacken börjar, och det gjorde så jävla ont! Tillslut gick jag på toa, sen när jag väl kom tillbaka kunde jag inte somna om så spelade lite sen försökte jag sova och det gick till halv 7, sen så började hostan gå igång igen och då bölar jag.. Jaja, känns liksom bra att jag börja böla för att jag har hosta. Men ni anar inte hur jävulsk ONT det gör!! Klockan är några minuter i 11 och här sitter jag ännu en dag tidigt och har gjort allt jag ska. Jag orkade faktiskt stå och diska precis, och nu har mamma gjort något skit te till mig som ska lätta för halsen, men fyfan vad den smaka SKIT!! Nu ska hon snart iväg och basta med hennes kompis för att hon ska få bort det sjuka viruset i kroppen, tyvärr så är det lite synd att jag inte kan följa med. Man får ju inte basta när man är gravid eller något. Eller ja, jag vet inte. Men jag vet att det inte är bra ialla fall. Så jag får helt enkelt sitta hemma och sega mig framför datorn, eller så får jag kanske vila lite innan mamma kommer hem och sätter fart på mig igen. Senare kommer Hampus hit, det är ju helg nu:). Vad ska ni hitta på en sådan här fin fredag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0