22e maj 2010

Hejsan bloggen!

Det är så jävla varmt ute idag så jag sitter här inne på sängen med balkongdörren öppen och svettas. Haft massa smärtor i magen tidigare idag så har sovit i princip hela dagen, men vaknade för en stund sedan. Min bror är ute och leker med kompisar och jag och Hampus ligger här. Vaknade sent idag, eller ja andra gången vaknade vi sent. Det är verkligen underbart väder ute, och jag älskar det:thumbup:! Satt och diskuterade med Hampus om vad vi skulle äta och det blir nog fan bara något enkelt med tanken på att vädret är så fint så orkar man inte äta speciellt mycket, eller så mycket som är varmt. Får se vad jag hittar på helt enkelt. Imorse stoppade jag in baguetter i ungen stekte ägg och så delade jag en massa grönsaker, och så blev det en härlig frukost, men redan vid frukost/lunch bordet så började jag få rejäla smärtor i magen, det var HEMSKT! Men nu mår jag bra igen. Ska inte sitta här mera, ska ta något kallt och dricka sen får vi se vad vi hittar på:). Ha en underbar dag allesammans!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0