23e maj 2010

Goddag allihopa!♥

Hur är läget med er och har ni sovit gott inatt? Jag mår lite bättre idag, men ytterst "lite" bara, men jag har sovit rätt bra inatt faktsikt. Kan bero på att älsklingen sovit med mig hela helgen, så bättre sömna har jag fått. Vaknade först vid 08.50 Teddy ville kissa, sen fick han mat. Sen så gick min bror upp och spelade jag ville fortsätta sova som vanligt! Vaknade nu igen vid lite över 11. Så jäkla SKÖNT! Men min bror och Älskling satt och skrek och hade sig under tiden de spelade, så mycket till att "somna om" fick jag ju dock inte. Men skitsamma. Just nu sitter jag i sängen och bloggar, Hampus har precis varit nere och köpt upp bullar, så ska väl käka det snart. Sitter och svettas som en kossa gör jag också. MYSIGT? Nej, kanske inte så värst!
Jag fick en fråga innan av en läsare, så ska svara på den med. Så hon/han får ett svar. Ibland kan jag vara så jävla snäll och svara på frågor ibland så bara ORKAR jag inte. Ni vet själv hur det är(!?)
Nu ska jag försöka få frukost/lunch i mig. Hörs sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0