24e maj 2010

Godmorgon bloggen!♥

Nu är det måndag igen och jag är uppe tidigt, woho. Klockan är strax 8, min bror har rusat iväg till skolan. Mamma är hemma idag också, hon orkade väl inte jobba idag så hon skyller på att hon är "sjuk" vilket inte är sant för hon har varit borta hela helgen. Idag mår jag faktiskt lite bättre, men fick en sån jävla host attack imorse så jag trodde att jag skulle kväva mig själv. Sov inne hos mamma och min bror inatt så ville inte ta i med hostandet, att jag sov med dem var för att Teddy kissa ner mitt täcke och lite i sängen igår när mamma kom hem, SUCK*
Jag hoppas att Hampus har ringt min barnmorska, för annars blir jag arg på honom!! Jag skulle egentligen varit där nu och tagit socker belastningen och sen så skulle jag sitta där inne till 10, tyvärr tar det ju så lång tid att vänta på svaret. Aja, sen så ska jag strax ringa vetrinären också, för Teddys skull. Men som vanligt har väl de inte öppet. De har öppet några få dagar i veckan, och jag menar hur lönt är det?! Men jag ska fan försöka få tag i dem den här veckan så är det bara. Nu ska jag faktiskt läsa andra bloggar, in på andra sidor och sedan vänta på att Hampus ska ge mig svar på om han ringt min barnmorska. Återkommer senare, kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0