25e maj 2010

Godmorgon sötnosar!♥
Hur är läget och har ni sovit gott? Jag somnade sent igår, men dock somna jag direkt som en stock, mycket skönt! Jag mår mycket bättre idag än vad jag gjort de andra dagarna. Kom på att jag varit sjuk i över en vecka nu, men nu börjar det gå mot sitt slut känner jag, skönt det. Inatt snacka jag telefon med Hampus, han fick inte sovit mycket inatt, men den pratstunden behövde vi. Visst tror vi ibland att allting ska lösa sig och att det är mycket enklare än vad de egentligen är? Det har jag och Hampus också trott, men det har blivit ändringar på det. Vi behöver ändringar även vi som ska bli föräldrar. Men huvudsaken är att vi gör det bästa av situationen och det bästa får "vårt" kommande barn.

Nog prtatat om det så var jag uppe den tid jag hade tänkt mig, alltiså runt 7 och det var jag. Mamma kom hem då också, så hon tog ut Teddy en runda istället för att min bror skulle göra det. Jag gick upp och ställde mig och packa brorsans matsäck och sånt. Snäll syster har han ialla fall;)! Sen tog jag mig en liten knäckemacka och åt den, Teddy fick också lite. Nu är jag mätt och mamma och Teddy sover och det ska jag också göra för att det ska vara rättvist. Ska pilla med bilder senare igen, tycker det kan vara roligt ibland:). Vad ska ni hitta på idag?
Ha det bra så länge, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0