26e maj 2010

Nu har jag ätit min frukost som jag fick på sängen av min kära lillebror♥. Skit gott, det blev ostbullebröd, ja typ en ostlimpa kan man väl säga är som ostbullar, på det fick jag räkost som han hade skrivit in "grattis may", och ett glas äpplejucie. Skit gott, och härligt att slippa stiga upp för att fixa frukost själv också. TACK SÅ MYCKET BROR! Nu ligger jag här i sängen och har ont i magen min, men det går väl över antar jag. Teddy har förresten varit så jävla gossig hela morgonen också, har legat och dragit huvudet mot mig, kelat med mig allmänt bara. Så söt!
Jag älskar att ha hund, trots att det är lite drygt att han ska kissa och bajsa hela tiden. Men det är ju valpar så det är sånt man får ta. Nej nu ska jag skicka lite sms, klarar mitt spel på mobilen och sedan ska jag skicka iväg min bror till skolan och sedan vila lite till:).
Vad har ni för er idag?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0