27e maj 2010

God middag!
Sådär ja, då var födelsedagen över, gud vad dagen gick fort igår och ändå gjorde jag ingenting speciellt. In på annat så somna jag vid över 2 inatt, satt och smsa runt efter att Hampus hade kört hem. Så jag har inte vaknat förens nu, då klockan är över 12 och jag känner mig fortfarande död, riktigt död. Sitter i sängen med Teddy och äter spettekakan jag fick igår av Hampus. Lika bra att börja käka nu innan den möglar. Den är ju rätt stor, men jag tror att jag kan äta upp den på 2-3 dagar. Vi får se hur länge den håller;). Men i och med jag är en "spettekake-älskare" så tror jag inte den håller så länge, och sen tycker min bror också om spettekaka så får ju dela med mig lite, ytterst lite ialla fall(aa). Igår fick jag lite smått och gott, pengar, present kort, spettekakan och så middag bjöd Hampus på. Jag är väldigt nöjd med tanken på att jag hatar att ta imot presenter. Jag tycker det är en rällig känsla, jag vet inte varför:s. Men så är det för vissa. Nu ska jag ialla fall ut och ta med spettekaka, verkar vara en till som älskar spettekaka, nämligen Teddy! Vi hörs senare, ha en fin dag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0