28e maj 2010

Hellluo!♥
Har precis vaknat från min skönhetssömn(13.00). Shit säger jag bara, jag har sovit dåligt, men sjukt bra samtidigt. Vaknat lite då och då, men när jag väl sovit så har jag inte ens hört bilarna vilket jag gör i vanliga fall:o! Helt sjukt! Steg upp direkt när jag vaknade läste mina sms jag hade fått, gick in till Teddy och där la han sött, men sen när han såg mig så blev han glad och hoppade runt! Efter det tog jag på mig kvällens kläder som jag ska ha, mamma köpte hem en tubklänning igår, men hon ville inte ha den så jag köpte den av henne. Ni vet en sån tubtop jag har i grå? Den jag köpte för någon vecka sen, en sån fast i en klänning, eller ja det är typ en längre variant:). Skit snygg att ha på sig när det typ är lite enklare fester och så. Men jag ska ha den ikväll bara för att jag ska se SEX AND THE CITY, och den filmen förtjänar något fin. Så in ska jag komma rullandes och se fin ut, haha;).

Nej, nu har jag typ bara sminket som ska på, så ska väl starx göra det. Men sitter just nu och snackar med Andreas igen, han har tydligen precis också gått upp, haha. Juste till frukost idag blev det faktiskt korv med bröd, sjukt gott men korvarna var lite starka, men så ska det vara. Min bror är en ängel på att köpa korvar;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0