2a maj 2010

God dag bloggen!♥

Hoppas att allting är bra med er. Med mig är det toppen! Förlåt för en väldigt dålig uppdatering denna helgen, men som sagt så har det ju varit valborg och då var jag inte hemma. Sen så har jag inte orkat blogga, utan jag vill mest spendera tid åt min pojkvän och min familj på helgerna i och med det är den enda stunden vi har tillsammans på veckorna. Sen så träffar jag ju inte min pojkvän så mycket på vardagarna så jag vill tillbringa tid med honom. Sen igår så blev det inte mer bloggande, för jag hade vänner hemma och vi snackade och hade allmänt trevligt. De stack strax innan 12 på natten, sen så gick vi och bädda och la och snacka i sängen, sen smna vi allihopa. Min bror somna dock först, trots att han sa att han inte var trött!

Såja, nu har ni fått en förklaring på allt.
Hur som helst har vi precis käkat frukost, jag åt skorpor idag. Så gott!
Mamma har inte kommit hem ännu, men kommer väl senare. Hampus åker hem ikväll, lite tråkigt!
Och imorgon är det måndag igen. KUL!
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på ONE TREE HILL, och sen så ska jag nog komma på något som vi kan ha till lunch, om det inte bara blir mackor. Haha! Ibland vill jag ha lite mer lunch än bara mackor, men vi får se helt enkelt. Ha en bra söndag sötnosar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0