31a maj 2010

God eftermiddag!♥

Gud, dagen idag är kortare än alla andra dagar. Vaknade för en halv timme sedan typ, och då var klockan halv 2, lyckat? Jajamensan! Gick upp och kissa, tror att jag kissat runt 100 gånger inatt asså. Sen ställde jag mig och tog disken snabbt som sören sen så tog jag två mackor med ost och sitter förtillfället och äter dem. Hampus ringde innan, precis lagt på luren nästan. Vi ska till banken nästa torsdag och snacka hur vi ska lägga upp ekonomin osv. Sen ska ju Hampus ta lån också i och med han ska köpa en ordentligare bil direkt för en kass bil i och med vi ska bo i Löberöd och ha en bebis sen så gäller det ju att vi har en fungerande bil hela tiden. Det går bussar från Löberöd men inte så jätte ofta, sen på helgerna går där inga alls så då måste man ha en bil för att ta sig ut, annars blir det lång tråkigt. Sen en sak till, det är sista maj idag, hur fan gick det till? För någon dag sedan tyckte jag att det var första maj och jag satt och räkna ner till min födelsedag, och nu är det helt plötsligt sista dagen i maj för 2010(!?) Jag hänger inte riktigt med i svängarna. Imorgon är det 1a Juni och en månad kvar tills vi flyttar, spännande. Det ska bli så kul och spännande med något eget som man delar med någon man trivs med. Men sen å andra sidan så kommer jag sakna min bror oerhört mycket. Mamma är väl inte så mycket, men framförallt min bror som varit som mitt ansvar sedan han och jag var liten. Kommer bli tomt utan honom. Sen nu när vi har Teddy och han har blivit mitt sällskap om dagarna, det kommer att kännas att lämna dom. Men jag kommer att träffa dem så ofta jag bara kan, det har jag lovat min bror. Hur som helst idag händer inte allt för mycket, ska sopa upp lite skit som Teddy skräpat ner, han ska alltid bita på växter, typiskt hund!
Men ni får ha en toppen bra dag allihopa, vi hörs senare igen!♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Sööt blogg:)

2010-05-31 @ 15:12:19
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: Julia

Kolla in domma kändisbilderna :D



http://juliahallman.blogg.se/2010/may/what-if.html#comment

2010-05-31 @ 15:37:02
URL: http://juliahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0