3e maj 2010

Tja! Allt bra och så?

Petade mig upp ur sängen några minuter innan 11, då min bror ringde på dörren. Han ska ju snart till tandläkaren och dra av tand så han fick komma hem och äta först innan, så han inte svimmar av. Man kan väl säga att han är rätt så nervös, det hade jag också varit faktiskt.. Jag har ju aldrig dragit av tand, men det har han. Jag följer med honom till tandläkaren också för att han ska få lite sällskap och stöd. Jag är en söt syster:)!
Jag har bara tagit några lager mascara på mig och tagit på mig mjukis, orka inte lägga ner en massa tid på utseendet idag. Finns ju faktiskt såna dagar. Senare kanske Andy min vän kommer hit en runda, hans tjej ska nämligen dansa, så då får han bara vänta i onödan, så jag kan väl tillbringa min icke värdefulla tid på honom, för det är han värd! Han är min bästa vän. Och jag ska ställa upp då jag kan!

Nu ska jag susa, har precis ätit min frukost som bestod av två skorpor. Dem enda som va kvar från igår. Måste handla nya nu. Men ha en bra måndag allesammans! PUSSSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0