4e maj 2010

Hej! Vaknade för en stund sedan, eller ja när klockan var 1 minut över 12 steg jag upp, trodde egentligen inte att klockan var så mycket men det var den tydligen. Aja, steg upp och jag kände redan då hur jag mådde. Har jag kommit in i perioden att må illa och vara yr igen? Jag trodde den var över ärligttalat. Tydligen inte...
Gick och diskade, och släppte ut hunden, men när han väl kommer in så pissar han, sånt gör mig så förbannad. Hur som helst, moppade upp det, tog disken, värmde en bit pannkaksrulle som blev över sen igår, gav mat till Teddy och nu sitte jag här och försöker äta bit för bit utan att det ska behöva komma upp igen, och till det dricker jag cola som får mitt illamående att minska! Tur att det finns nånting. Hampus ringde innan och sa att den barnvagnen vi tittade på igår och ringde efter var såld, så vi skulle leta efter en ny, men i och med jag satt och skrev ner en hel lista på de vagnar jag ville ha så hade jag allt färdigt. Nu ska vi ringa efter den beige/svarta, HOPPAS att den är kvar! Vet någon hur svårt det är att ringa försökringskassan också? Jag har säkert suttit i 5 timmar sammanlagt men ändå inte kommit fram, hur lyckas dom? Anställa fler kanske? Aja, hur som helst ska jag äta upp, tvätta ansiktet lite, sen får vi se vad som finns och göra i huset. Ha en bra dag allihopa!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0